  • 1. Data: 2004-11-01 11:18:33
    Temat: jaki podatek i ile?
    Od: v...@p...onet.pl

    Witam
    Sprzedaje auto-umowa kupna- sprzedazy. Jaki podatek i jakiej wysokosci mam
    zaplacic i jak uwzglednic go w rozliczniu rocznym (czy jest do zwrotu skoro
    jestem studentem, auto jest moja wlasnocia, ale nie zarabiam)
    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-11-01 12:06:13
    Temat: Re: jaki podatek i ile?
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    <v...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    skoro
    > jestem studentem, auto jest moja wlasnocia, ale nie zarabiam)

    Podatek od czynnosci cywilnoprawnych. Kasa (2% ceny rynkowej) i deklaracja
    PCC-1 (3) do US wlasciwego dla nabywcy, ale skladacie wspolnie i wspolnie
    placicie podatek (zobowiazanie solidarne).
    W PIT go nie uwzgledniasz, chyba ze jednak na nim zarobiles, tzn. sprzedales
    z zyskiem w ciagu pol roku od zakupu.
    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856