  • 1. Data: 2004-01-27 07:05:34
    Temat: jaki ryczałt?
    Od: Leszek <l...@n...prv.pl>

    Witam
    Prowadzę działalność usługową.
    Do tej pory płaciłem 8.5% ryczałt.
    W tym roku moje usługi zniknęły z dozwolonych w ryczałcie, a znalazły
    się w karcie podatkowej.
    Co teraz? Jest po 20 tym, na zmiane za późno, jaki ryczałt mam płacić
    w tym roku?

    pozdrawiam Leszek

  • 2. Data: 2004-01-27 08:26:01
    Temat: Re: jaki ryczałt?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:
    > Witam
    > Prowadzę działalność usługową.
    > Do tej pory płaciłem 8.5% ryczałt.
    > W tym roku moje usługi zniknęły z dozwolonych w ryczałcie, a znalazły
    > się w karcie podatkowej.

    Jak to "zniknęły z dozwolonych". Chyba "znalazły sie w niedozwolonych".
    Ryczałtem objęte może byc wzystko co nie jest wyłaczone.

    > Co teraz? Jest po 20 tym, na zmiane za późno, jaki ryczałt mam płacić
    > w tym roku?

    A jakie masz usługi?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-27 21:12:50
    Od: Leszek <l...@n...prv.pl>

    On Tue, 27 Jan 2004 09:26:01 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Jak to "zniknęły z dozwolonych". Chyba "znalazły sie w niedozwolonych".
    >Ryczałtem objęte może byc wzystko co nie jest wyłaczone.

    >A jakie masz usługi?
    >
    > Maddy

    Naprawa maszyn biurowych, komputerów, instalacja sieci
    (nie informatyka tylko serwis i sprzęt)

    Leszek

  • 4. Data: 2004-01-28 09:39:34
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Naprawa maszyn biurowych, komputerów, instalacja sieci
    > (nie informatyka tylko serwis i sprzęt)

    Jeżeli to nie doradztwo to było i jest 8,5%.

    To teraz powiedz skąd wywnioskowales że cos się zmieniło?
    Tzn. jak mogło zniknąc coś (lista usług dozwolonych na ryczałcie) czego
    nie było.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-01-28 21:46:22
    Od: Leszek <l...@n...prv.pl>

    On Wed, 28 Jan 2004 10:39:34 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> [...]
    >
    >To teraz powiedz skąd wywnioskowales że cos się zmieniło?
    >Tzn. jak mogło zniknąc coś (lista usług dozwolonych na ryczałcie) czego

    To było tak:
    Zawsze na początku roku kupowałem książke o ryczałcie z difinu, tam
    była taka tabelka o wyłączeniach z ryczałtu i podpunkt za wyjątkiem,
    no i tam była właśnie ta moja działalność. Co roku było tak samo, wiec
    wiedziałem, ze nic się nie zmieniło. W tym roku kupiłem ksiązkę innego
    wydawnictwa, tam ta tabelka wygladała zupełnie inaczej no to sie
    zaniepokoiłem, ze cos sie zmieniło. Kupiłem zatem kolejną ksiązkę pod
    tytułem leksykon ryczałtu, w której wszystko potraktowane jest dużo
    szerzej, no i jak się naczytałem, to poczułem się taki skołowany, że
    musiałem zadać to pytanie na grupie. Pytanie zadałem może trochę
    niefortunnie, ale już po pierwszej Twojej wypowiedzi zorientowałem
    się, że chyba źle myślę. Dzięki za pomoc
    Leszek