  • 1. Data: 2009-03-17 09:19:34
    Temat: jakie pkwiu i jaki vat?
    Od: e...@g...com

    Witam,
    tworzę grafikę do stron internetowych moich klientów. Czy mogę to
    zaliczyć do
    PKWiU 90.03 i tym samym z tego co się orientuję płacić 7% VAT?

  • 2. Data: 2009-03-17 09:37:57
    Temat: Re: jakie pkwiu i jaki vat?
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    e...@g...com pisze:
    > Witam,
    > tworzę grafikę do stron internetowych moich klientów. Czy mogę to
    > zaliczyć do
    > PKWiU 90.03 i tym samym z tego co się orientuję płacić 7% VAT?

    Usługi kulturalne i rozrywkowe

    chyba żartujesz :D

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 3. Data: 2009-03-17 09:41:19
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Daniel Stalica wrote:

    > Usługi kulturalne i rozrywkowe
    >
    > chyba żartujesz :D

    Czyżbyś twierdził, że kontrola nie będzie miała rozrywki jak zobaczy
    taką klasyfikację usługi? ;-)

    Piotrek

  • 4. Data: 2009-03-17 09:52:19
    Od: e...@g...com

    On 17 Mar, 10:41, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Czyżbyś twierdził, że kontrola nie będzie miała rozrywki jak zobaczy
    > taką klasyfikację usługi? ;-)
    >
    > Piotrek

    tzn chodziło mi o taki zapis:
    "Usługi twórców i artystów wykonawców w rozumieniu przepisów ustawy o
    prawie autorskim i prawach pokrewnych wynagradzane w formie honorariów
    za przekazanie lub udzielenie licencji do praw autorskich lub praw do
    artystycznego wykonaniaę

    i takie pkwiu przy tym widniało.

  • 5. Data: 2009-03-17 12:17:52
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    e...@g...com wrote:

> [...]
    > prawie autorskim i prawach pokrewnych wynagradzane w formie honorariów
    > za przekazanie lub udzielenie licencji do praw autorskich lub praw do

    Pomyliłeś PKD 2007 i PKWiU

    Piotrek

  • 6. Data: 2009-03-17 12:35:54
    Od: e...@g...com

    On 17 Mar, 13:17, Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> wrote:

    > Pomyliłeś PKD 2007 i PKWiU
    >
    > Piotrek

    Ok wiec zadam pytanie w inny sposób ;) Jakie PKWIU odpowiada
    powyższemu? Nie mogę znaleźć nigdzie ;/

  • 7. Data: 2009-03-17 12:43:53
    Od: Andrzej Smereka <a...@p...onet.pl>

    e...@g...com pisze:
    > Witam,
    > tworzę grafikę do stron internetowych moich klientów. Czy mogę to
    > zaliczyć do
    > PKWiU 90.03 i tym samym z tego co się orientuję płacić 7% VAT?
    Grafika komputerowa to PKD 59.12.Z