  • 1. Data: 2009-03-17 08:01:55
    Temat: Odliczacie ten VAT od paliwa, czy nie?
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    Mam kombi z kratką, w dowodzie stoi jak byk - ciężarowy, samochód nie
    spełnia wzoru Lisaka.
    Kupiłem go oczywiście przed Lisakiem.
    Zbliża się rozliczenie kw. i zastanawiam się odliczać VAT od paliwa czy nie?
    Jak Wy robicie odliczacie, czy nie?

    --

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 2. Data: 2009-03-17 09:39:18
    Temat: Re: Odliczacie ten VAT od paliwa, czy nie?
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "MariuszM" <m...@T...onet.pl> napisał

> [...]
    > spełnia wzoru Lisaka.
    > Kupiłem go oczywiście przed Lisakiem.
    > Zbliża się rozliczenie kw. i zastanawiam się odliczać VAT od paliwa czy

    Ależ oczywiście, że odliczamy. My już nawet korekty VAT do US za poprzednie
    lata złożyliśmy :)
    Tylko pamiętaj - auto musi mieć homologację producenta, gdzie jak wół stoi,
    że samochód ma nośność > 500 kg.
    Bez tego niestety nie masz prawa do odliczeń.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 3. Data: 2009-03-17 10:00:00
    Od: "MariuszM" <m...@T...onet.pl>

    > Tylko pamiętaj - auto musi mieć homologację producenta, gdzie jak wół
    > stoi, że samochód ma nośność > 500 kg.
    > Bez tego niestety nie masz prawa do odliczeń.

    Ma homologację producenta, zarejestrowany jest na 4 osoby, po to żeby
    ładowność była ponad 500 kg :)
    Więc odliczam :)

    Dzięki,
    Mariusz