  • 1. Data: 2006-06-10 03:31:07
    Temat: jkaie konsekwencje za nieprzechowywanie kwitow w miejscu zgloszenia?
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Witam

    Czy dokumenty ksiegowe poskiej firmy moga byc przechowywane np. w
    niemczech? Nadmieniam, ze zgloszenie w US wskazuje na adres w PL, czyli
    sa one wywiezione/przechowywane nielegalnie.
    Jaka jest ew. kara za takie dzialanie?

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510 skype: marcin.jm

  • 2. Data: 2006-06-10 11:41:40
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niemczech? Nadmieniam, ze zgloszenie w US wskazuje na adres w PL, czyli sa
    > one wywiezione/przechowywane nielegalnie.

    A komu chcesz zaszkodzić i co Ci zrobił?

  • 3. Data: 2006-06-10 17:18:25
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A komu chcesz zaszkodzić i co Ci zrobił?

    bylemu zarzadowi, ktory utrudnia mi pozyskanie w/w dokumentow.
    Twierdzi (zarzad) jak w temacie.
    Podejrzewam co najmniej awanture gospodarcza.

    MarcinJM
    gg: 978510 skype: marcin.jm