    From: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jubileusz firmy
    Date: Tue, 9 Nov 2004 22:06:58 +0100
    Sender: m...@a...pl@axq36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam!
    Szef chce zorganizować jubileusz 15-lecia firmy (a przy okazji swoje
    imieniny ;-)
    Zaproszeni mają być różne osoby, większość to nasi kontrahenci
    (przedstawiciele firm, które kupują u nas usługi, dostawcy itd.). Koszty
    imprezy będa wynosić ok. 30-50 tys. zet, część to usługi (typu najem sali na
    imprezę), część to będą zakupy materiałowe (woda, ciasteczka itd.)
    Oczywiście szef sądzi że uda się to wpakować w koszty, ale ja mam poważne
    wątpliwości.

    - Czy zatem będzie to można uznać za kup, czy jedynie w ramach limitu RiR?
    - Czy od przekazania na cele RiR trzeba zapłacić VAT (czyli odliczyć przy
    zakupie i wystawić fv wewnętrzną na przekazanie)?
    - Co z VAT od usług, czy te usługi też się obecnie przekazuje?

    to takie pytania jakie nasuwają mi się na wstępie

    pozdrawiam
    Magdi