  • 1. Data: 2006-12-26 21:11:52
    Temat: kasa fisk + vat + ryczalt
    Od: "Langi" <l...@h...pl>

    witam, mam problem czysto ksiegowy, nie wiem jak postapic juz w czwartek
    wyjezdzam,
    kiedy drukowac raport miesiczny z kasy fiskalnej ? co z obrotem miedzy
    czwartkiem a niedziela (wewnetrzne przelewy bankow-sprzedaz internetowa),
    moglbym wziasc kase ze soba tyle ze brak internetu nieco utrudnilby
    ksiegowanie, a pozatym to urlop i nie chcialbym odliczac minut do nowego
    roku z kasa fiskalna i telefonem komorkowym. Czy maja nieczynny kramik moge
    poprostu "olac" przelewy z konca 2006 i ksiegowac je juz w 2007 ?

    --
    pozdrawiam Paweł

  • 2. Data: 2006-12-26 21:42:59
    Temat: Re: kasa fisk + vat + ryczalt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Dec 2006, Langi wrote:
    [...]
    > co z obrotem miedzy
    > czwartkiem a niedziela (wewnetrzne przelewy bankow-sprzedaz internetowa),

    No do tego celu służy chyba zwolnienie z rejestrowania sprzedaży
    opłacanej na konto bankowe?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-12-26 21:48:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@s...com.pl> napisal(a):
    > On Tue, 26 Dec 2006, Langi wrote:
    > [...]
    >
    > No do tego celu służy chyba zwolnienie z rejestrowania sprzedaży
    > opłacanej na konto bankowe?

    Przecież wiesz, że to nie jest takie proste (powiązanie wpłat z
    transakcjami).
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 4. Data: 2006-12-27 07:51:33
    Od: "Langi" <l...@h...pl>

    > No do tego celu służy chyba zwolnienie z rejestrowania sprzedaży
    > opłacanej na konto bankowe?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    dzieki za odp. ale to nie tylko sprzedaz internetowa, chyba nie moge
    ewidencjonowac pol-na-pol , jak mam kase to kazda osoba fizyczna paragon
    musi dostac, pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-12-27 11:31:02
    Od: "Langi" <l...@h...pl>

    > No do tego celu służy chyba zwolnienie z rejestrowania sprzedaży
    > opłacanej na konto bankowe?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    zadzwonilem na infolinie podatkowa, i juz wiem ze te wplaty sa traktowane
    jako zaliczki, i mozna je przepuszczac przez kase fiskalna w momencie kiedy
    "podatnik zoirentuje sie ze sa na jego koncie" wiec zorientuje sie jak wroce
    ;) pozdrawiam