  • 1. Data: 2010-12-05 21:15:48
    Temat: kasa fiskalna a ilość transakcji
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    jak się ma zwolnienie z kasy 70% od obrotu fakturowego dla firm
    a ilość transakcji nie między firmami

    zalozmy 80% obrotu na fakturze, 1 duża operacja miesięcznie między firmami,
    i powiedzmy 40 transakcji na allegro, czy to zmusza do kasy fiskalnej?

  • 2. Data: 2010-12-05 22:12:22
    Temat: Re: kasa fiskalna a ilość transakcji
    Od: "grafik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > zalozmy 80% obrotu na fakturze, 1 duża operacja miesięcznie między
    > firmami, i powiedzmy 40 transakcji na allegro, czy to zmusza do kasy

    kwotowo- 40tys netto rocznie na fakturach dla firm

  • 3. Data: 2010-12-06 00:33:55
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 05-12-2010 23:12, grafik pisze:

    > kwotowo- 40tys netto rocznie na fakturach dla firm

    A do limitu nie wchodzi przypadkiem tylko sprzedaz na rzecz os. fiz. i
    rolnikow ryczaltowych?

    --
    Adam

  • 4. Data: 2010-12-06 08:50:26
    Od: Dariusz Domagała <biuro@no_spam.innersoft.pl>

> [...]
    > fiskalnej?

    > kwotowo- 40tys netto rocznie na fakturach dla firm

    głupoty piszesz

    40 tyś obrotu dla *nie firm* czyli osób fizycznych nie prowadzących
    działalności
    gospodarczej i rolników

    Darek

  • 5. Data: 2010-12-06 11:14:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Dariusz Domagała" <biuro@no_spam.innersoft.pl> napisał w
    wiadomości news:4cfca3e9$0$22809$65785112@news.neostrada.pl...

    > głupoty piszesz
    >
    > 40 tyś obrotu dla *nie firm* czyli osób fizycznych nie prowadzących
    > działalności
    > gospodarczej i rolników

    ale księgowy poddaje pod wątpliwość jeżeli będzie jedna faktura dla firmy
    duża, i masa transakcji dla *nie firm* to i tak nic nie obroni przed kasą

    a wersja procentowa (70%) się nie liczy?
    http://www.vat.pl/zwolnienia_i_wylaczenia_kasy_fiska
    lne_twoja_kasa_fiskalna_722.php

    jest tam wielokrotnie, ale tego bełkotu nie trawię :/

  • 6. Data: 2010-12-06 12:37:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.12.2010 09:50, Dariusz Domagała pisze:
    > 40 tyś obrotu dla *nie firm* czyli osób fizycznych nie prowadzących
    > działalności
    > gospodarczej i rolników

    Pod warunkiem, ze akurat nie sprzeda czegoś z listy rzeczy zakazanych

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-12-06 13:10:29
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 06.12.2010 13:37, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Pod warunkiem, ze akurat nie sprzeda czegoś z listy rzeczy zakazanych

    Czy chodzi o dopalacze?

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2010-12-06 13:10:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Pod warunkiem, ze akurat nie sprzeda czegoś z listy rzeczy zakazanych

    to wiem, tylko cały czas intryguje mnie ta granica 70%

  • 9. Data: 2010-12-06 13:38:14
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:idildu$j3a$1@news.onet.pl...

    > to wiem, tylko cały czas intryguje mnie ta granica 70%

    Podajesz wcześniej link do "bełkotu", to zainteresuj się przynajmniej
    tym, czego to 70% dotyczy (jest tam link do stosownego załącznika - nie
    piszesz co sprzedajesz, może się łapiesz :).
    Andrzej
    www.radom.ws

  • 10. Data: 2010-12-06 14:01:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ajt" <a...@u...com.pl> napisał w wiadomości

    > Podajesz wcześniej link do "bełkotu", to zainteresuj się przynajmniej tym,
    > czego to 70% dotyczy (jest tam link do stosownego załącznika - nie piszesz
    > co sprzedajesz, może się łapiesz :).

    wirtualia do gry, doladowania, hosting
    zacznę wysyłkowo ciuchy markowe