  • 1. Data: 2006-05-02 11:52:13
    Temat: kasa fiskalna a sprzedaz plyt i kaset na wiosne - pomiedzy 1 kwietnia a 1 wrzesnia
    Od: Anjou <a...@k...invalid.inv>

    Poniewaz rozporzadzenie z 28 marca 2006 r. Ministra Finansów w sprawie kas
    rejestrujących (Dz.U. Nr 51, poz. 375) nie jest dla mnei jasne, uprzejmie
    zapytuje czy:
    sprzedaz plyt CD i kaset na wiosne - pomiedzy 1 kwietnia a 1 wrzesnia 2006
    przy jednoczesnym zwolnieniu obecnie (na podstawie sprzedazy z zeszlego
    roku, ktora "dla ludnosci" byla ponizej kwoty granicznej okolo 39 000 i w
    tym roku moze tez bedzie ponizej granicy) spowoduje obowiazek
    zainstalowania kasy fiskalnej, czy nie?

    Pozdrawiam,
    A.

  • 2. Data: 2006-05-12 07:54:19
    Od: Anjouu <a...@r...invalid.inv>

    Anjou wrote:

> [...]
    > roku, ktora "dla ludnosci" byla ponizej kwoty granicznej okolo 39 000 i w
    > tym roku moze tez bedzie ponizej granicy) spowoduje obowiazek

    Nikt nie wie?