  • Data: 2005-01-24 13:51:24
    Temat: kasa w necie
    Od: "Paulik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie. Chcę założyć sklep internetowy, jak w związku z tym wygląda
    sprawa kasy fiskalnej? Normalnie muszę ją mieć jak przekroczę ileś tam dochodu
    tak? Pewnie w sprzedaży internetowej również. Ale co mam dostarczać klientowi
    który kupuje. Mam mu wysłac paragon z kasy? Czy może przy sprzedaży internetowej
    nie trzeba kasy?

    I jak sprrawa kasy ma się do sprzedaży np. tapet lub dzwonków na komórkę. Jeśli
    będe je oferował w serwisie i sprzedawane będa bez udziału sprzedawcy (wysyłasz
    sms i dostajesz tapete, a twoje konto jest odpowiednio obciążane)?
    Dziękuję z góry za pomoc początkującemu zagubionemu w przepisach :)
    Paulik