    From: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kasy fisklane po 01.04
    Date: Wed, 08 Mar 2006 15:38:01 GMT

    Witam:)uczestniczyłam dziś w dyskusji,która zakończyła się dylematem,w
    temacie nieszczęsnych kas fisklanych ::)Moje pytanie brzmi tak:jeżeli
    (miejmy nadzieje teoretycznie) nie zostanie wydane nowe rozporządzenie
    określające stan prawny na 01.04.06,to czy podatnik składając wniosek o
    pisemną wiążącą interpretacje przepisów np 29.03.06( na ten dzień nie musi
    mieć kasy bo spełnia warunki zawarte w rozprządzeniu)zachowa prawo do
    odliczenia vatu od zakupionej kasy po 01.04.2006 i czy będzie mógł normalnie
    działać do momentu otrzymania odpowiedzi ,a po jej otrzymaniu (jeśli będzie
    musiał ta kase mieć od 01.04) zafiskalizować sprzedaż wstecznie?Mam na myśli
    zwyczajnie wydłużenie sobie czasu do zakupu kasy ,po 01.04( jeśli nie będzie
    rozporządzenia) bez konsekwencji.
    pozdrawiam ania