  • 11. Data: 2007-11-06 12:43:10
    Temat: Re: kh i faktura korygująca (-)-w podatku dochodowym
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Nov 2007 11:43:06 +0100, gonia napisał(a):

    > no ale jeżeli prowadzi się na bieżąco książkę przychodów to sytuacja
    > jest ta sama;-)

    też prawda :)
    ale do niektórych rejestrów, w niektórych programach KH nie da się
    prowadzić zapisów w buforze, więc kończąc miesiąc, zamykasz możliwość
    dopisania, chyba, że PK-iem.
    Choć już teraz pewnie takich "cudnych" programów coraz mniej. Miałam kiedyś
    okazję poznać taki twór. I jak firma KONIECZNIE musiała coś zmienić,
    dopisać, usunąć, trzeba było wzywać autora programu, który swoje sztuki
    tajemne wykonywał i się dało..
    Wiem, robił to dla kasy, ale jakiś czas utrudniał życie, aż firma poszła po
    rozum do głowy i zmieniła oprogramowanie :)

    --
    pozdrawiam,
    Jagna