eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikilka pytań › kilka pytań
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kilka pytań
    Date: Mon, 05 Jun 2006 23:23:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <e627d4$etu$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: evi57.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1149542629 15294 83.20.206.57 (5 Jun 2006 21:23:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Jun 2006 21:23:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060521)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:164462
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Dotąd rozliczałem się samodzielnie (DG, KPiR, bezVat), jednak dojrzewam
    do myśli o przekazaniu swoich spraw w ręce biura. I w związku z tym 2
    pytania:

    1. rozumiem że moje wszystkie papiery (KPiR, faktury i inne takie) od
    dnia rozpoczęcia współpracy z biurem będą leżały w tymże biurze. Czy
    papiery wcześniejsze (te rozliczane własnoręcznie) też? Czy część w
    biurze a część u mnie?.

    2. Jaka jest procedura przechodzenia na usługi biura?. Czy składam
    jakieś pismo/a do US/ZUS?

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1