  • 1. Data: 2003-12-12 19:31:52
    Temat: kilometrowka i vat-7
    Od: "Piotr" <n...@n...pl>

    Witam

    Czy szanowni Państwo mogą potwierdzić lub zaprzeczyć,
    że netto i vat naliczony z kilometrówki (w ramach możliwości prawnych)
    wpisuje się odpowiednio do 52, 53 VAT7(7) ?

    Czy jest na to jakiś paragraf ? Nie mogłem namierzyć :(

    Piotr

  • 2. Data: 2003-12-12 20:02:09
    Temat: Re: kilometrowka i vat-7
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piotr napisał:
    > Witam
    >
    > Czy szanowni Państwo mogą potwierdzić lub zaprzeczyć,
    > że netto i vat naliczony z kilometrówki (w ramach możliwości prawnych)
    > wpisuje się odpowiednio do 52, 53 VAT7(7) ?
    Nie.
    Wpisuje się do 50/51 lub 52/53 zaleznie od tego czy masz czy nie masz
    sprzedaży zwolnionej z VAT.
    I wpisuje się nie VAT z kilometrówki a VAT z faktur.

    > Czy jest na to jakiś paragraf ? Nie mogłem namierzyć :(

    Na co "to"?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk