    From: "owp" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: klopoty ze skladkami ZUS
    Date: Fri, 12 Aug 2005 09:13:00 +0200

    Moi drodzy.
    Czy moglibyście doradzić jakąś stronę www z dokładnymi, wręcz
    łopatologicznymi poradami, jak i ile wpłacać do ZUSu (i jakie formularze
    wpłacać) ? Mam bowiem taką sytuację :
    Jestem na umowę zatrudniony u pewnej osoby (prowadzi DG) na kwotę 100zł
    miesięcznie. Chcę od tego płacić składkę emerytalną (ze względu na niską
    stawkę). Mam też działalność gospodarczą i od niej płacę tylko zdrowotne.
    Muszę też wiedzieć, jakie druki (i jak je wypełnić) i składki ma płacić za
    mnie ta osoba (także PIT4?), u której się zatrudniam (ona sama jest jeszcze
    mniej niż ja zorientowana...).
    Jestem już troche zdesperowany, bo po 10 wizytach w ZUS, każda pani mówi co
    innego, mylą im się nawet procenty składki zdrowotnej (raz 7,5 raz 8,5).
    Trochę mnie to zaczyna denerwować, bo zamiast zajmować się swoją
    działalnością, chodzę do ZUSu, US, na pocztę.
    Proszę o pomoc, pozdrawiam
    owp