  • 1. Data: 2003-06-13 08:29:21
    Temat: kolejna umowa użyczenia
    Od: "Haszka" <h...@p...onet.pl>

    Cześć

    mam umowę użyczenia na cześć domu rodziców, w którym jestem zameldowana i
    wykorzystałam w 2002 roku część ulgi remontowej . Mój chłopak kupuje
    mieszkanie i znów mogę zrobić sobie umowę użyczenia. Tylko, czy w tej
    sytuacji znów będę mogła zbierać na nią rachunki związane z remontem, czy
    jestem ograniczona jakoś tą pierwszą umową użyczenia ??

    Proszę i bardzi dziękuje za wszelką podpowiedź
    Haszka

  • 2. Data: 2003-06-13 16:41:10
    Temat: Re: kolejna umowa użyczenia
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Haszka" <h...@p...onet.pl> napisał
    | mam umowę użyczenia na cześć domu rodziców, w którym jestem zameldowana i
    | wykorzystałam w 2002 roku część ulgi remontowej .

    na jak długo zawarta umowa?

    Mój chłopak kupuje
    | mieszkanie i znów mogę zrobić sobie umowę użyczenia.

    po co ?

    Tylko, czy w tej
    | sytuacji znów będę mogła zbierać na nią rachunki związane z remontem, czy
    | jestem ograniczona jakoś tą pierwszą umową użyczenia ??

    żeby skorzystać z ulgi remontowej wystarczy jakiś tytuł własności, czyli jak już masz
    umowę użyczenia zawartą z rodzicami np. na czas nieokreślony, to sobie odpisujesz
    przez czas "nieokreślony"...|