  • 1. Data: 2003-06-13 08:15:31
    Temat: 2 ulga remontowa
    Od: "emale" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    nie znalazłam tego w archiwum. Mam kawalerkę i wykorzystałam całą ulgę
    remontową w roku 2002. W tym roku kupuje mieszkanie na rynku wtórnym, czyli
    nie należy mi się ulga odsetkowa, ale czy mogłabym znowu skorzystać z ulgi
    remontowej ?? I czy jeżeli będę mogła z niej skorzystać to czy muszę
    nazbierać rachunki jeszcze w tym roku, czy mogę je zbierać i odpisywać do
    2005r.
    Stawiam dobiero pierwsze kroczki w tym temacie - pomóżcie

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-14 10:36:20
    Temat: Re: 2 ulga remontowa
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "emale" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2005r.
    > Stawiam dobiero pierwsze kroczki w tym temacie - pomóżcie
    Jak dobrze zrozumiałam wykorzystałaś całą norme ulgi remontowej z lat 2000
    do 2002 a teraz na kolejne trzy lata jest nowy limit ulgi remontowej i
    możesz wykorzystać.Jest przyznany na trzy lata i w każdym z nich można
    gromadzić rachunki i bieżąco odipsywać w rozliczeniu rocznym.Jeśli o coś nie
    tak odczytałam to prosze o poprawke.
    Pozdrawiam Wiola

  • 3. Data: 2003-06-16 11:02:54
    Od: "emale" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > możesz wykorzystać.Jest przyznany na trzy lata i w każdym z nich można
    > gromadzić rachunki i bieżąco odipsywać w rozliczeniu rocznym.Jeśli o coś

    Dokładnie w 2000-2002r. wykorzystałam, a teraz kupuje mieszkanie i
    ponowanie chce ją wykorzystać.

    Dziękuje :)
    emale