  • 1. Data: 2007-07-05 09:35:16
    Temat: kolejność wpisów w KPiR
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Witam!

    Prowadzę KPiR i ewidencję sprzedaży / zakupów VAT.

    Kupiłem coś dziś na fakturę, dopiero za tydzień otrzymam ten rachunek. Czy za
    tydzień będę mógł go wpisać do KPiR i ewidencji VAT? Wtedy wpisy nie będą
    chronologiczne. Czy jest to problem?

    Funkcyjny

  • 2. Data: 2007-07-05 09:45:45
    Temat: Re: kolejność wpisów w KPiR
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 05 Jul 2007 11:35:16 +0200, Funkcyjny napisał(a):

    > Kupiłem coś dziś na fakturę, dopiero za tydzień otrzymam ten rachunek. Czy za
    > tydzień będę mógł go wpisać do KPiR i ewidencji VAT? Wtedy wpisy nie będą
    > chronologiczne. Czy jest to problem?

    Czy to "coś" jest towarem handlowym lub materiałem podstawowym?

  • 3. Data: 2007-07-05 09:58:50
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    > Czy to "coś" jest towarem handlowym lub materiałem podstawowym?

    Nie, jest poniesionym kosztem przejazdu (bilet).

    Funkcyjny

  • 4. Data: 2007-07-05 10:29:57
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 5 lipca 2007 11:35
    (autor Funkcyjny
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <2...@n...onet.pl>):

    > Kupiłem coś dziś na fakturę, dopiero za tydzień otrzymam ten rachunek.
    > Czy za
    > tydzień będę mógł go wpisać do KPiR i ewidencji VAT? Wtedy wpisy nie będą
    > chronologiczne. Czy jest to problem?

    Nie. W książce masz datę wpisu i datę dokumentu.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: t...@l...pl, e...@e...edu.pl, i...@k...com.pl,