  • Data: 2003-09-17 14:21:24
    Temat: komórka dla zleceniobiorcy
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Ostatnio zaliczyłem kilka wtop na liście (pytałem o jedno nie widząc
    szerszych konsekwencji tego, co piszę). Mam nadzieję, że tym razem sprawa
    jest prostsza. Moja księgowa mówi, że nie bo nie będzie to kosztem firmy, w
    której pracuję,

    ale o co chodzi:

    zatrudniamy kogoś na umowę zlecenie do prowadzenia spraw operacyjnych,
    (załatwianie spraw, kontakty)

    czy w umowę z tą osobą można w jakiś sposób wpleść oddanie zleceniobiorcy do
    używania telefonu komórkowego do załatwiania spraw mojej firmy?

    Możliwe, że nie jeśli podniosą się głosy, że w wynagrodzenie powinno być
    wkalkulowane korzystanie przez zleceniobiorcę z jego własnego sprzętu. Może
    jeszcze coś się znajdzie. Mi *wydaje się*, że można oddać telefon do
    używania zleceniobiorcy i że będzie to naszym KUP.
    Pytanie - jak to zrobić

    RSVP

    Thomasson