  • 1. Data: 2003-09-17 14:21:24
    Temat: komórka dla zleceniobiorcy
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl>

    Witam,

    Ostatnio zaliczyłem kilka wtop na liście (pytałem o jedno nie widząc
    szerszych konsekwencji tego, co piszę). Mam nadzieję, że tym razem sprawa
    jest prostsza. Moja księgowa mówi, że nie bo nie będzie to kosztem firmy, w
    której pracuję,

    ale o co chodzi:

    zatrudniamy kogoś na umowę zlecenie do prowadzenia spraw operacyjnych,
    (załatwianie spraw, kontakty)

    czy w umowę z tą osobą można w jakiś sposób wpleść oddanie zleceniobiorcy do
    używania telefonu komórkowego do załatwiania spraw mojej firmy?

    Możliwe, że nie jeśli podniosą się głosy, że w wynagrodzenie powinno być
    wkalkulowane korzystanie przez zleceniobiorcę z jego własnego sprzętu. Może
    jeszcze coś się znajdzie. Mi *wydaje się*, że można oddać telefon do
    używania zleceniobiorcy i że będzie to naszym KUP.
    Pytanie - jak to zrobić

    RSVP

    Thomasson

  • 2. Data: 2003-09-17 14:27:06
    Temat: Re: komórka dla zleceniobiorcy
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "thomasson op pl" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie - jak to zrobić

    Nie widzę potrzeby tłumaczenia się przed US z posiadania kilku komórek na DG
    czy SC.
    Przykładowe powody posiadania komórek:
    1. korzystam z promocji, w której opłaca mi się posiadać tyle a tyle kom
    2. podaję kontrahentom różne numery w zależności od tego, jak ważny jest
    kontrahent lub jakie sprawy u niego prowadzę
    3. używam kom jako tel. stacjonarnych

    itd.
    Kuba

  • 3. Data: 2003-09-17 21:14:35
    Od: "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>

  • 4. Data: 2003-09-18 06:25:26
    Od: bartosz bujak <b...@w...pl>

    noe wrote:
> [...]

    5. na jednej karcie mam telefon, na drugiej faks a na trzeciej
    transmisje danych

    bab

  • 5. Data: 2003-09-18 09:26:09
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl>

    [cytat]
[...]

    [koniec cytatu]

    Pomysły ciekawe, nie powiem. Ja jednak nie chciałbym przekombinować.
    A przynajmniej być o tą rzecz spokojniejszy i nie mieć z nią w przyszłości
    żadanych problemów i nie musieć tłumaczyć się j.w.

    Dlatego spytam, czy zleceniobiorcy można w umowi zlecenia oddać
    w używanie komórkę i będzie to mój kup?

    Thmssn

  • 6. Data: 2003-09-18 09:54:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, thomasson op pl wrote:
    [...]
    >+ Pomysły ciekawe, nie powiem. Ja jednak nie chciałbym przekombinować.

    Chciałem też w tym stylu skomentować :), tylko... niedoczas :[
    [...]
    >+ Dlatego spytam, czy zleceniobiorcy można w umowi zlecenia oddać
    >+ w używanie komórkę i będzie to mój kup?

    Możesz poszukać dyskusji o delegacji i zaliczeniu w KUP
    wartości przejazdów (biletów) zleceniobiorcy ? Było
    *w miarę* niedawno.
    Prezentowałem stanowisko, że "każdy pokrywa swoje koszta"
    i ktoś (Slayer ? Karol ? jeszcze ktoś ?) wyciągał argumenty
    przeciwne :), mogą ci się przydać.
    W kwestii delegacji się wyjaśniło (że czytać nie umiem
    i przekręcałem jedno sformułowanie dotyczące *delegacji
    konkretnie*), ale... co do "zasad ogólnych" to jak
    rozumiem argumenty zachowują ważność :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 7. Data: 2003-09-18 10:56:25
    Od: "thomasson op pl" <t...@o...pl>

    > Możesz poszukać dyskusji o delegacji i zaliczeniu w KUP
    > wartości przejazdów (biletów) zleceniobiorcy ? Było
    > *w miarę* niedawno.

    Podejrzewałem komórki o związek z delegacjami słuzbowymi.
    Bałem się, że analogia pójdzie za daleko.

    > pozdrowienia, Gotfryd

    Dzięki za wskazówkę, o delegacjach mam dobre źródło papieorowe.
    Zaraz zajrzę.

    Thmssn

  • 8. Data: 2003-09-18 11:52:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

> [...]

    >+ > *w miarę* niedawno.
    >+
    >+ Podejrzewałem komórki o związek z delegacjami słuzbowymi.

    Raczej nie ma :(

    >+ Bałem się, że analogia pójdzie za daleko.

    Zgadza się.
    Jest tak, że dla delegacji istnieje *inna* podstawa prawna,
    pozwalająca bez wątpliwości zaliczyć w KUP zleceniodawcy
    przejazdy zleceniobiorcy.
    Ale - w dyskusji przewijały się elementy "ogólne", które
    powinny dotyczyć również komróki.
    Zbudowane były AFAIR na tej samej zasadzie, na której
    ostanio kłóciłem się :) w kwestii "kto ma przychód z użyczenia
    lokalu": że UoPDoOF nie pokazano palcem że "jest kosztem"
    *musi* znaczyć "kosztem wykonawcy" :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 9. Data: 2003-09-18 17:56:21
    Temat: Re[2]: komórka dla zleceniobiorcy
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

> [...]
    GSn> Prezentowałem stanowisko, że "każdy pokrywa swoje koszta"
    GSn> i ktoś (Slayer ? Karol ? jeszcze ktoś ?) wyciągał argumenty

    W takim razie jako ten "jeszcze ktos" odpowiadam:

    IMO moze.

    IMO tak.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 10. Data: 2003-09-18 20:03:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, Krzysztof A. Ziembik wrote:
    [...]
    >+ GSn> i ktoś (Slayer ? Karol ? jeszcze ktoś ?)
    [...]
    >+ W takim razie jako ten "jeszcze ktos"

    Wnoszę o nieukaranie za sklerozę :)

    >+ Serdecznie pozdrawiam,