  • 1. Data: 2006-03-16 12:56:01
    Temat: komornik a giełda
    Od: "norbert" <n...@b...pl>

    Dzis przypomniał sobie o mnie US w postaci komornika 800 zł za niezapłacone
    mandaty drogowe poprzenie juz umożone na okolo 1000 zł z powodu nieciagalnosci
    takie sprzed 3 lat, co jest troche dziwne bo składałem pita za 2004 i spory
    podatek zaplacilem a to mieli namiary na BM i konto ale własnie nie wiem czy
    mogą z takiego rachunku sciagnać ? a to ten komornik jakoś słabo
    poinformowany bo on mnie sie pyta czy ja mam konto i rachunek w BM jak mają to
    od roku w papierach , nie chciałem go wyprowadzac z błedu i mowie ze nie bo
    jeszcze cały rachunek mi zablokuje za te 800 zł a czy ma takie mozliwosci ?.
    Miał ktos podobna sutułacje ?

  • 2. Data: 2006-03-18 12:23:54
    Temat: Re: komornik a giełda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 16 Mar 2006, norbert wrote:

    > poinformowany bo on mnie sie pyta czy ja mam konto i rachunek w BM jak mają to
    > od roku w papierach , nie chciałem go wyprowadzac z błedu i mowie ze nie

    W sumie to jakby kto wiedział niech się przyzna: na pewno wyjawienie
    majątku może zarządzić sąd, i wtedy takie (nieprawdziwe) oświadczenie
    jest karalne.
    Czy zapodanie nieprawdziwej informacji komornikowi "podpada pod
    paragraf" ? Pomijaj kwestię dowodową (brak pisma).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)