  • 1. Data: 2006-03-16 11:39:12
    Temat: Problem z informacja PIT
    Od: "Marek" <s...@p...onet.pl>

    Przez trzy miesiace w 2005 roku prowadzilem dzialalnosc gospodarcza i mam
    pytanie na jakim druku PIT powinieniem zlozyc informacje o dochodach oraz o
    pobranych zaliczkach na podatek dochodowy potrzebnych do PIT 36
    pozdr Marek

  • 2. Data: 2006-03-16 13:14:57
    Temat: Re: Problem z informacja PIT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > mam pytanie na jakim druku PIT powinieniem zlozyc informacje o
    > dochodach oraz o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy potrzebnych

    PIT-B
    Ale nie wiem czy o to ci chodziło. Żadnego odpowiednika PIT-8/11
    służacego do informowania samego siebie nie ma.