    From: "Marek Wróbel" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: komputer -> środek trwały
    Date: Sun, 1 Dec 2002 10:08:38 +0100

    Witam,

    Od miesiąca prowadzę działalność gospodarczą. Mam już swój komputer i
    chciałbym go
    wprowadzić do firmy jako środek trwały. Powienienem więc pewnie napisać
    jakieś pismo...
    Nie mam rachunków zakupu cześci więc musiałbym go chyba wycenić na oko...

    Czy liczyć kosz komputera razem z VAT i odliczać vat a netto ceny jako
    koszt.
    Czy VATu się nie bierze pod uwagę ?

    Mam wiecej pytań na temat środków trwałych... czy znacie może jakiś link z
    opisem tego zagadnienia ?

    np. Jak rozbudować komputer będący środkiem trwałym ?

    Marek Wróbel