  • 1. Data: 2003-08-23 16:57:36
    Temat: konto na ratunek
    Od: "rogjan" <r...@s...onet.pl>

    Muszę szybko zzałożyć konto bankowe w celu zbiórki pieniędzy na operację
    córki (mężatka). Jak to zrobić, żeby pieniądze można było przekazać klinice
    a nie narazić się na zaliczenie zbiórki do dochodów, bo musiałbym płacić
    podatek i naraził bym się na zawieszenie emerytury? Bardzo proszę o pomoc w
    rozwiązaniu problemu. Z góry dziękuję

  • 2. Data: 2003-08-26 19:13:19
    Temat: Re: konto na ratunek
    Od: "rogjan" <r...@s...onet.pl>

    Dziękuję grupie za pomoc. Możecie liczyć na moją.

  • 3. Data: 2003-08-27 20:29:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Aug 2003, rogjan wrote:

    >+ Dziękuję grupie za pomoc.

    Czy mi się wydaje, czy również składasz podziękowania
    pozostałym 99%++ społeczeństwa które nie ma nic do
    powiedzenia w twojej sprawie, ew. może ci wyswiadczyć
    tzw. "niedźwiedzią przysługę" z chęci "wykazania się" ?
    [...]
    pozdrowienia, Gotfryd