  • 11. Data: 2010-06-17 13:50:40
    Temat: Re: konto w banku- DG
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Ile lat/miesięcy wstecz jest widziana historia rachunku?
    THX

    -----

  • 12. Data: 2010-06-17 15:02:52
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 1 Cze, 09:19, <s...@a...pl> wrote:

    > Albo za darmo, np. pierwszy internetowy bank :)

    Pierwszego już nie ma...
    Pierwszy był OE PBG SA (ale nie pamiętam czy firmowe rachunki dopiero
    w Telepekao 24 się nie pojawiły).

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2010-06-17 15:11:50
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    No nie wiem, czy akurat nie Kredyt Bank (1993 r. śmigało na całego przez modem,
    wcześniej nie wiem).

    -----

  • 14. Data: 2010-06-17 15:52:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 17 Cze, 17:11, ąćęłńóśźż <a...@i...pl> wrote:
    > No nie wiem, czy akurat nie Kredyt Bank (1993 r. miga o na ca ego przez modem, wcze
    niej nie wiem).

    ale to nie był modem do internetu, a mowa o "internetowym".

  • 15. Data: 2010-06-17 16:49:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Pierwszy był OE PBG SA

    I nie miał oddziałów?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-06-17 16:49:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jarek Andrzejewski napisal:
    > Pierwszego już nie ma...
    > Pierwszy był OE PBG SA (ale nie pamiętam czy firmowe rachunki dopiero
    > w Telepekao 24 się nie pojawiły).

    A nie Inteligo, gdy jeszcze był prowadzony przez Bank Handlowy z Berlina?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 17. Data: 2010-06-17 17:33:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-17 18:49, Jacek_P pisze:
    > A nie Inteligo, gdy jeszcze był prowadzony przez Bank Handlowy z Berlina?

    Wg wikipedii nie.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Inteligo

    Ofertę Inteligo wprowadzono na rynek 1 maja 2001

    ==================

    http://pl.wikipedia.org/wiki/MBank

    Pracownicy tego nieistniejącego już banku stworzyli 26 listopada 2000
    roku bank wirtualny - mBank. [...] Był pierwszym bankiem, który
    zaproponował wyłącznie wirtualną obsługę klientów w zintegrowanych
    kanałach dystrybucji - Internet, telefon stacjonarny i telefon komórkowy
    (SMS, WAP).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-06-17 18:19:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Bo niektorzy to mysla, ze przed mbankiem to mamuty po ulicach
    chodzily...
    http://webinside.pl/artykul-266-historia-polskiej-ba
    nkowosci-internetowej.html

    MJ

  • 19. Data: 2010-06-17 18:23:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 17-06-2010 o 19:33:37 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    napisał(a):

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/MBank

    Ta strona zawieraja rażący błąd już w pierwszym zdaniu,
    proponuję postarać się bardziej niż Komor Bronisławski ;)

    --
    Tomek

  • 20. Data: 2010-06-17 18:26:57
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-17 20:19, Michal Jankowski pisze:
    > Bo niektorzy to mysla, ze przed mbankiem to mamuty po ulicach
    > chodzily...
    > http://webinside.pl/artykul-266-historia-polskiej-ba
    nkowosci-internetowej.html

    No i? Nadal mBank był pierwszy internetowy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek