  • 1. Data: 2002-10-16 15:03:31
    Temat: kontrola z Izby Celnej
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    Jutro przychodzi do mnie kontrola z Izby Celnej-czego moga
    chciec???!!!!!????
    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-10-16 20:05:55
    Temat: Re: kontrola z Izby Celnej
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kinga" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jutro przychodzi do mnie kontrola z Izby Celnej-czego moga
    > chciec???!!!!!????
    > pozdrawiam Agnieszka

    Wszystkiego co się wiąże z cłem, podatkami, etc.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-10-16 20:33:40
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl>

    > Wszystkiego co się wiąże z cłem, podatkami, etc.
    > Pozdrawiam

    czy maja prawo kontrolowac np: fv zakupu krajowe, fv sprzedazy krajowe lub
    rejestry vat-owskie?
    Agnieszka

  • 4. Data: 2002-10-16 20:46:11
    Od: "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl>

    > czy maja prawo kontrolowac np: fv zakupu krajowe, fv sprzedazy krajowe lub
    > rejestry vat-owskie?
    > Agnieszka

    W zasadzie powinno ich interesować to co jest związane z Prawem Celnym.
    Ale zapewne zaczepią Tax Free.
    Jak się obawiasz - daj pełnomocnictwo dla Doradcy Podatkowego.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2002-10-18 11:25:35
    Od: "Tiger" <t...@a...net.pl>

    Użytkownik "Kinga" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jutro przychodzi do mnie kontrola z Izby Celnej-czego moga

    np. jeśli składasz jako zabezpieczenia gwarancje ubezpieczeniowe/bankowe to
    sprawdź czy były składane w wymaganym terminie, tam jest 30 dni, oni
    przyjmują raczej bez protestów później przy kontroli Ci to wytkną ...

    pozdrawiam Tiger