  • 11. Data: 2013-11-13 23:56:52
    Temat: Re: kontroler z ZUS
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    hikikomorisan wrote:

    > To co w przepisie.

    Nie komplikujcie sprawy.
    Tak się akurat złożyło, że kontrole z US czy ZUS
    odsyłam do biura, które prowadzi papiery, ale jednych kontrolerów kiedyś
    musiałem przyjąć na miejscu. No i warunki mam jakie mam:
    nie ma lokalu stricte biurowego, ale takie twarde drewniane krzesła mam,
    temperatura taka, że po drugie śniadanie
    sięgasz po kwadransie pracy, herbatę im dałem ale wystygła zanim usta
    otworzyli,
    (cukru nie używam, to nie miałem)
    ksera nie było, bo się autentycznie toner skończył - posiedzieli te parę
    minut
    i się zwinęli. Podejrzewam, że na tych z ZUS czyu US też tak by podziałało.
    Więc nie przesadzajmy z tymi świadczeniami.

  • 12. Data: 2013-11-14 00:14:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 13.11.2013 23:56, cef wrote:

> [...]
    > i się zwinęli. Podejrzewam, że na tych z ZUS czyu US też tak by podziałało.
    > Więc nie przesadzajmy z tymi świadczeniami.

    Sugerujesz obnizyc standard lokalu? :D

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 13. Data: 2013-11-14 07:48:35
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Sugerujesz obnizyc standard lokalu? :D

    A Ty przyjęcie dla znajomych oragnizujesz?
    Nic nie obniżaj, ale postaraj się ich zmarginalizować nie przekraczając
    tej delikatnej granicy, kiedy mogliby założyć, że robisz to specjalnie.

  • 14. Data: 2013-11-14 12:36:09
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    > A co ty tym smartfonem chcesz kontrolerowi zapewnić?
    >
    > --
    > Liwiusz

    Dostep do internetu chociazby :) i jako srodek lacznosci