  • 1. Data: 2006-11-20 11:02:35
    Temat: korekta faktury dla zlikwidowanej firmy
    Od: "Vei" <g...@g...pl>

    Witam,

    Mam problem i mm nadzieję uzyskać tu pomoc.
    Jakiś czas temu prowadziłam DG + VAT i sprzedawałam monitory. Monitory miały
    gwarancję door to door i nie było wiekszych problemów z ewentualnymi
    reklamacjami. Znalazłam inne zajecie i firmę zamkęłam 11 miesięcy temu.
    w piątek dostałam pocztą fakturę korygująca na jeden monitor. Okazało sie, że
    mój klient załatwił sobie zwrot kasy za monitor bezpośrednio z dystrybutorem,
    ale wypłacą pewnie jak ja podpisze te korektę i odeślę. Ale jak tu podpisać
    korektę skoro firma już nie istnieje? Jak rozwiązać taką sytuację?

    pozdr.

  • 2. Data: 2006-11-20 11:25:29
    Temat: Re: korekta faktury dla zlikwidowanej firmy
    Od: "jureq" <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 20 Nov 2006 12:02:35 +0100, Vei napisał(a):

> [...]
    > ale wypłacą pewnie jak ja podpisze te korektę i odeślę. Ale jak tu podpisać
    > korektę skoro firma już nie istnieje? Jak rozwiązać taką sytuację?

    Jeśli dobrze rozumiem masz na myśli sytuację gdy firma=DG osoby fizycznej.
    I twierdzisz, że przestałeś istnieć? To kto to napisał? Twój duch? :-))
    A jeśli nadal żyjesz, to możesz taką korektę przyjąć. Jak najbardziej
    normalną i wcale nie wyjątkową sprawą jest to, że rozliczenia z tytułu DG
    czasami muszą być dokonywane już po jej zakończeniu. Będziesz musiał złożyć
    w US pojedyńcze PIT-5 i VAT-7 z rozliczeniem tej korekty.