  • 1. Data: 2006-11-19 22:11:15
    Temat: zapytanie w us kosztuje...
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    5 zl oplaty skarbowej:( tworza zawile przepisy i za odpowiedz kaza sobie
    placic:(

  • 2. Data: 2006-11-19 22:23:27
    Temat: Re: zapytanie w us kosztuje...
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-11-2006 o 23:11:15 siliana <t...@o...pl> napisał(a):

    > 5 zl oplaty skarbowej:( tworza zawile przepisy i za odpowiedz kaza sobie
    > placic:(

    A juz za kilka miesiecy 50 czy 75zł i to za pytanie a nie za podanie ...
    I jeszcze odpowiedz bedzie mogla za dwa lata przyjsc - takze pisz ile
    mozesz poki czas

  • 3. Data: 2006-11-20 08:14:37
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl>

    Moze Ci sie nazbierac wiecej pytan do US. Moze zbierz wiecej i dopiero zloz
    zapytanie - wyjadize taniej. Ja tak zrobilam...

  • 4. Data: 2006-11-20 09:17:09
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    siliana wrote:

    > 5 zl oplaty skarbowej:( tworza zawile przepisy i za odpowiedz kaza sobie
    > placic:(

    od 1 stycznia 2007 za interpretacja ma byc 75 zlotych na dzindybry.

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 5. Data: 2006-11-20 10:59:32
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > od 1 stycznia 2007 za interpretacja ma byc 75 zlotych na dzindybry.

    Czyli kalkuluje sie zawijac przepisy jak makaron :)

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 6. Data: 2006-11-20 11:46:25
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    MarcinJM wrote:

    > Czyli kalkuluje sie zawijac przepisy jak makaron :)

    Skarb panstwa musi z czegos zyc. Oczywiste, ze mozna podniesc podatki,
    ale to wzbudza niepokoje. Czyz nie lepiej podatnika loic na tym, na czym
    mu zalezy? Kto nie wyda 75 zeta, zeby miec spokoj w danej kwestii? A jak
    ktos nie wyda - to sie go zloi na czym innym ;]