  • 1. Data: 2006-11-20 00:51:20
    Temat: Rachmistrz GT i błędy w deklaracjach PIT5 i PIT5L za październik
    Od: "S.T." <n...@N...gazeta.pl>

    Program (wersja 1.09 SP3) źle odlicza mi w deklaracjach PIT
    składkę zdrowotną i ub. społ. - odlicza kwoty identyczne jak były
    we wrześniu, mimo, że od października się te kwoty zmieniły
    i mimo tego, że w ewidencji składek wyliczył je prawidłowo.
    np. zdrowotne odlicza 147.61 choć naliczył 150.10
    Czy znajdzie się tu jakiś użytkownik Rachmistrza GT
    by potwierdzić bądź zaprzeczyć?

  • 2. Data: 2006-11-20 08:43:10
    Od: "Barbapapa" <b...@o...pl>

    tak. rachmistrz miewa tego typu błędy. Na przykład nie przenosi vatu z
    poprzedniego miesiąca, albo pomija w wydruku dopisaną fakturę. W tej
    sytuacji pomaga funkcja "porządki" lub "pierwsza pomoc".

    Swoją drogą jakkkolwiek jestem zadowolony z R w wersjach 2 3 4 4Euro, tak w
    obecnej chwioli testuję R GT (zmieniamy system z dosowskiego na W\windows) i
    muszę przyznać, że Insert przygotowuje coraz gorsze programy.