  • 1. Data: 2003-04-13 19:45:12
    Temat: korekta kosztów
    Od: "Robinh" <r...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanko dostaję fakture korektę do zakupu części z poprzedniego miesiąca
    faktura zaksięgowana w KPiR w jaki sposób ewidencjonuję w KpiR korektę (z
    minusem, na czerwono) pojęcia bladego nie mam wiem na pewno że powinnam
    zmniejszyć koszty o tę kwotę ale jak to wpisać ??
    Z góry dziękuję.
    Robert

  • 2. Data: 2003-04-13 20:54:09
    Temat: Re: korekta kosztów
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Robinh" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > minusem, na czerwono) pojęcia bladego nie mam wiem na pewno że powinnam
    > zmniejszyć koszty o tę kwotę ale jak to wpisać ??
    Możesz z minusem możesz na czerwono efekt będzie ten sam pomniejsz koszty.
    Wiola