  • 1. Data: 2003-04-13 17:41:12
    Temat: jak amortyzować ?
    Od: "jarek" <f...@2...pl>

    Jak amortyzować aparat cyfrowy wartości około 10 tys. zł.(jest to sprzęt
    który "starzeje się" szybciej niż np.komputery-szybki rozwój
    technologiczny).Dwa lata temu kupiłem aparat,który amortyzuję ze stawką 10%,
    a dzisiaj jest on wart 1300 zł.Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-04-13 20:31:43
    Temat: Re: jak amortyzować ?
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jarek" <f...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > który "starzeje się" szybciej niż np.komputery-szybki rozwój
    > technologiczny).Dwa lata temu kupiłem aparat,który amortyzuję ze stawką

    AFAIR to cos za niska ta stawka dla amortyzacji podatkowej.

    > a dzisiaj jest on wart 1300 zł.Proszę o pomoc.

    Sprzedaj koledze. Zrealizujesz strate. A potem wg uznania...

    Karol