  • 1. Data: 2009-04-30 20:19:28
    Temat: korekta zakup a wpis do rejestru
    Od: Ania <a...@g...pl>

    korekta zakupu za marzec (30.03), wystawiona 1 kwietnia, dotarla 7, czy
    w rejestrze wpisywac
    data wplywy - 7 kwietnia
    data zakupu - marzec, czy kwiecien data wystawienia, czy wplyniecia
    data wystawienia - 1 kwietnia

    marzec juz zamkniety, zaplacony, jesli mialabym uwzgledniac date zakupu
    30.03, to jak to wrzucic do kpir?

  • 2. Data: 2009-05-04 05:45:08
    Temat: Re: korekta zakup a wpis do rejestru
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 22:19:28 +0200, Ania napisał(a):

> [...]
    > wystawienia - 1 kwietnia
    >
    > marzec juz zamkniety, zaplacony, jesli mialabym uwzgledniac date zakupu

    Brak najważniejszej informacji: przyczyna korekty?

  • 3. Data: 2009-05-05 19:37:17
    Od: Ania <a...@g...pl>

    jureq pisze:
    > Dnia Thu, 30 Apr 2009 22:19:28 +0200, Ania napisaĹ?(a):

    > Brak najwaĹźniejszej informacji: przyczyna korekty?

    zmniejszenie kwoty jednego produktu

  • 4. Data: 2009-05-06 06:39:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 05 May 2009 21:37:17 +0200, Ania napisał(a):

    > zmniejszenie kwoty jednego produktu

    To też jest niejednoznaczne. Jaka przyczyna zmniejszenia? Jeśli
    zmniejszenie z powodu udzielenia w terminie późniejszym dodatkowego
    upustu, to księgować w miesiącu korekty. Jeśli przyczyną było np: "bo
    omyłkowo dopisano w cenie jedno zero za dużo", to niestety trzeba
    skorygować w miesiącu wystawienia faktury pierwotnej.

  • 5. Data: 2009-05-06 11:32:44
    Od: Ania <a...@g...pl>

    jureq pisze:

> [...]
    > omyłkowo dopisano w cenie jedno zero za dużo", to niestety trzeba
    > skorygować w miesiącu wystawienia faktury pierwotnej.

    no masz...
    "tytuł korekty: zmiana ceny"
    wyglada to mniej wiecej tak, na fakturze towar za 2000, mial kosztowac
    900, wiec korekta o -1000, a pozniej jeszcze jedna na -100, cos sie
    hurtownikowi pomieszalo w sysytemie, bo nie wiem skad ta cena, tak wiec
    dodatkowy upust to nie byl, tytulem tylko zmiana ceny

    czy to podelega pod kwiecien

  • 6. Data: 2009-05-06 11:50:58
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 06 May 2009 13:32:44 +0200, Ania napisał(a):

> [...]
    > hurtownikowi pomieszalo w sysytemie, bo nie wiem skad ta cena, tak wiec
    > dodatkowy upust to nie byl, tytulem tylko zmiana ceny

    No to trzeba zaksięgować w tym samym miesiącu, w którym była zaksięgowana
    pierwotna faktura.

  • 7. Data: 2009-05-06 12:31:33
    Od: Ania <a...@g...pl>

    jureq pisze:
    > Dnia Wed, 06 May 2009 13:32:44 +0200, Ania napisaĹ?(a):

    > No to trzeba zaksiÄ?gowaÄ? w tym samym miesiÄ?cu, w ktĂłrym byĹ?a zaksiÄ?gowana
    > pierwotna faktura.

    ehhh, no to kiepsko :/

  • 8. Data: 2009-05-06 12:33:20
    Od: Ania <a...@g...pl>

    jureq pisze:
    > Dnia Wed, 06 May 2009 13:32:44 +0200, Ania napisaĹ?(a):

    > No to trzeba zaksiÄ?gowaÄ? w tym samym miesiÄ?cu, w ktĂłrym byĹ?a zaksiÄ?gowana
    > pierwotna faktura.

    a jeszcze pytanko, a co z data otrzymania?
    w rejestrze zakupow vat w kwietniu? (doszla w kwietniu)
    kpir w marcu w takim ukladzie