  • 1. Data: 2004-10-22 18:11:09
    Temat: korepetycje i VAT
    Od: "FHULIKOR" <l...@n...pl>

    Witam szanownych grupowiczów

    Mam pytanie i proszę bardzo serdecznie o pomoc, a mianowicie: chcę udzielać
    korepetycje prowadząc cały czas swoją firmę. Firma moja zajmuje się
    sprzedażą artykułów spożywczych.
    Pytanie z tym związane jest takie:
    jaki procent podatku VAT będę płaciła od udzielonych lekcji? I jak będzie
    wyglądała sprawa zwrotu zapłaconego VATu? Jak już napisałam sprzedaję art.
    spożywcze (3,7,22% VAT) a koszty mam przeważnie 22% VAT i przeważnie mam VAT
    do zwrotu, jak to będzie teraz?
    pamiętam, że kiedyś był jakiś procent kwoty vatu do zwrotu uzależniony od
    kwoty wolnej od VAT.

    Bardzo proszę o pomoc.
    Ewa