  • 1. Data: 2006-03-02 20:07:13
    Temat: podatek od sprzedaży mieszkania przed upływem 5 lat
    Od: "prebochano" <d...@o...pl>

    Mam pytanie. Dzis sprzedałam mieszkanie, które było darowizna. Czy
    wiecie jaki będę musiała płacić podatek od sprzedaży tego
    mieszkania. Czy może jest jakaś możliwość obejścia tego przepisu.
    Słyszałam, że to jest 10%. Czytając tą grupę ktoś napisał, że
    sprzedawał mieszkanie które było darowizna przed upływem 5 lat ale
    nie napisał zadnych szczegółow. Bardzo prosze o pomoc. Mam
    utrudniona sprawe bo obecnie mieszkam w USA. Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2006-03-03 06:51:09
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    poczytaj ustawe o podatku od spadkow i darowizn
    tak jest wszystko napisane.

    --
    Pozdro
    Harry