  • 11. Data: 2003-02-02 19:20:01
    Temat: Re: koszty uzyskania?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hADeSik" <h...@h...sru> napisał w wiadomości
    news:b1jhuv$o9t$1@news.onet.pl...
    > ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###
    > > W ciekawych miejscach bywasz :)
    >
    > coś czuje, że mam się wstydzić... :ups:

    Dlaczego ?, to był usmiech sympati a nie drwiny, strony jak najbardziej w temacie
    grupy a ja o nich pierwszy raz "usłyszałem" z
    tego linku.
    Jednak nie zdązyłem się dokładnie przyjrzeć ale wygląda dosyć ciekawie (jest ostatnia
    wersja płatnika). Kiedyś takie forum było na
    www.podatki.pl ale znikło (chyba przeszło na Onet).

    Sark

    p.s. chyba że to jest rekalma doklejona przez serwer bez Twojej wiedzy ?

  • 12. Data: 2003-02-02 20:51:19
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Sark -----###

> [...]
    > Pozdrawiam
    > Sark
    >
    > p.s. chyba że to jest rekalma doklejona przez serwer bez Twojej wiedzy ?

    tą 'reklamę sam dokleiłem' - na część pytań, które tutaj padają można
    tam znaleźć odpowiedź (przynajmniej tych podstawowych).
    co do forum to poprzez tamto forum można się ze mną skontaktować, jeśli
    ktoś nie roszyfruje mojego maila, który na grupach skrzętnie ukrywam
    przed spamem... ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...