  • 1. Data: 2005-02-07 20:58:37
    Temat: koszty uzyskania przychodu
    Od: glc <a...@n...e-wro.pl>

    witam,
    może ktoś mi doradzi... pracowałem w 2004 roku w firmie A do 30 czerwca
    i podjąłem pracę w firmie B od 1 czerwca gdzie pracuję nadal-czyli
    przez jeden miesiąc (czerwiec) pracowałem w firmie A i B równocześnie.
    czy obowiązuje mnie limit kosztów uzyskania przychodów 1227,00 czy
    1840,77 czy jakaś inna opcja bo 2 umowy równocześnie miałem tylko
    przez jeden miesiąc...

    pozdrawiam
    arek

  • 2. Data: 2005-02-07 22:28:27
    Temat: Re: koszty uzyskania przychodu
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    glc wrote:
> [...]
    > czy obowiązuje mnie limit kosztów uzyskania przychodów 1227,00 czy
    > 1840,77 czy jakaś inna opcja bo 2 umowy równocześnie miałem tylko

    1840.77

    a dokładnie jeżeli suma KUP z dwóch firm (dwóch pitów) nie przekroczy
    tej kwoty to wpisujesz sumę (tak będzie w twoim przypadku, bo miesiąc to
    za mało, aby przekroczyła).

    Jak suma przekracza to wtedy wpisujesz tą kwotę

  • 3. Data: 2005-02-08 05:05:32
    Od: glc <a...@n...e-wro.pl>

> [...]
    > za mało, aby przekroczyła).
    >
    > Jak suma przekracza to wtedy wpisujesz tą kwotę

    dziękuję i pozdrawiam
    arek