  • 1. Data: 2004-11-24 19:12:38
    Temat: budowanie na firme
    Od: EDI <k...@c...pl>

    Rozpocząłem budowe budynku, który będzie przeznaczony do już prowadzonej DG.
    Wszystkie faktury z materiałów przeznaczonych do budowy, wprowadzam do
    ewidencji VAT jako srodek trwały, i przeznaczam kwote vat do odliczenia.
    I teraz mam pytanie, czy powinienem zawiadomić US o rozpoczęciu tej
    inwestycji teraz, czy też dopiero z chwilą oddania budynku do użytku i
    wprowadzeniu go do ewidencji środków trwałych ?

    z góry dziekuję za podpowiedzi

  • 2. Data: 2004-11-24 19:26:43
    Temat: Re: budowanie na firme
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "EDI" <k...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > inwestycji teraz, czy też dopiero z chwilą oddania budynku do użytku i
    > wprowadzeniu go do ewidencji środków trwałych ?

    a skąd pomysł, że trzeba US o tym powiadamiać??

    Magdi

  • 3. Data: 2004-11-24 19:36:14
    Od: EDI <k...@c...pl>

    On Wed, 24 Nov 2004 20:26:43 +0100, *Magdalena* - Wszystko co od tej chwili
    powiesz, może być użyte przeciwko tobie:

    > a skąd pomysł, że trzeba US o tym powiadamiać??

    No nie wiem skąd. A nie trzeba ?

    --
    ^^^Thomas Edison Corporation^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^