  • 11. Data: 2004-11-25 11:50:13
    Temat: Re: koszulki z nadrukiem - koszt ?
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >Może być parę innych tytułów to zaopatrywania pracowników w odzież roboczą
    >niz tylko przepisy BHP i sanitarne.

    Oczywiscie. Podałem tylko przykłady, bo nie znam wszystkich przepisów, ale
    już byli tacy, którzy garnitur chcieli zakwalifikować jako odzież roboczą i
    chyba marnie skończyli. Ta kwestia nawet otarła sie chyba o NSA i sąd
    odrzucił argumentację gościa, który twierdził, że garnitur jest mu potrzebny
    do pracy,bo jego prezencja ma bezpośrednie przełożenie na jego dochód. Z
    drugiej strony, kto cos kupi od akwizytora w dresiku, ale jakby nie było
    garnitur to nie KUP.

    Alter Native (GG 4646628)
    Natura jest po stronie ukrytych wad.

  • 12. Data: 2004-11-25 11:51:48
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/25/2004 12:45 PM, Użytkownik du hast mich gefragt napisał:

    > Z czasopism dla księgowych, a czasopismom z odpowiedzi US i MF.

    No dobra, może coś potentegowałem. Już dawno mnie ta sprawa nie dotyczy
    więc mogłem zapomnieć.

    --
    gefragt

  • 13. Data: 2004-11-25 12:58:25
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie. Podałem tylko przykłady, bo nie znam wszystkich przepisów, ale
    > już byli tacy, którzy garnitur chcieli zakwalifikować jako odzież roboczą
    > chyba marnie skończyli.

    Ale już np. koszulki dla kucharzy z logo firmy chyba kosztem będą?

  • 14. Data: 2004-11-25 13:40:32
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Mogą być kosztem.