  • 1. Data: 2002-05-11 09:34:20
    Temat: kradziez towarow handlowych
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    Witam,
    Skradziono mi towary o wartości 4000 brutto. Sprawa oczywiście zgłoszona na
    policje itd.,
    ale co z KPIR? i Vatem?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-05-11 19:12:25
    Temat: Re: kradziez towarow handlowych
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    nic -- pozostaw tak jak jest , lub wyksieguj a kolumny 10 a wpisz w kolumne
    14

    jacek

  • 3. Data: 2002-05-12 17:45:08
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik jacek <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:abjr2v$e7j$...@n...tpi.pl...

    > nic -- pozostaw tak jak jest , lub wyksieguj a kolumny 10 a wpisz w
    kolumne
    > 14
    >
    > jacek

    Miałem też kradzież. Nic z tym nie robisz ale trzymasz w dokumentach
    protokół policyjny. Towar który został kupiony jest wciągniety w koszty jako
    "zakup towarów". Ukradziony, czyli nie sprzedany-nie ma przychodu i dochodu.
    Jest w kosztach, a protokół policyjny w razie kontroli pokazujesz, że towar
    nie wyparował czy został sprzedany na lewo tylko skradziony.
    Można przy tej okazji "podciągnąć" pod kradzież trochę sprzedaży na lewo ale
    pozostawiam to do uznania.
    WS