  • 1. Data: 2002-05-10 16:38:13
    Temat: Wysyłka pocztą a podatek.
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    jak wyśle komuś płytę CD i wezmę od niej pieniądze (przelewem na konto) to
    muszę płacić podatek?
    Od którego momentu powinienem płacić podatek .?

    --
    tn

  • 2. Data: 2002-05-12 18:02:45
    Temat: Re: Wysyłka pocztą a podatek.
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik tn <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:abgsv0$fg6$...@n...onet.pl...
    > jak wyśle komuś płytę CD i wezmę od niej pieniądze (przelewem na konto) to
    > muszę płacić podatek?
    > Od którego momentu powinienem płacić podatek .?

    Dla mnie to wygląda na działalność gospodarczą :-) Zakup(czystej płytki?) i
    sprzedaż. Jak pytasz teoretycznie to rejestracja działalności, papierki,
    podatki itp...
    A w rzeczywistości jak robisz to nie wiele razy to spoko, nikt Cię nie
    namierzy. A jak na szerszą skalę to gorzej.

    WS

  • 3. Data: 2002-06-02 19:04:24
    Temat: Re: Wysyłka poczta a podatek.
    Od: l/e/h <l...@...pl.invalid>

    "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> skribis:

> [...]
    >A w rzeczywistości jak robisz to nie wiele razy to spoko, nikt Cię nie
    >namierzy. A jak na szerszą skalę to gorzej.

    Art. 2. 1. Działalnością gospodarczą w rozumieniu ustawy jest zarobkowa
    działalność wytwórcza, handlowa, budowlana, usługowa oraz poszukiwanie,
    rozpoznawanie i eksploatacja zasobów naturalnych, wykonywana w sposób
    zorganizowany i ciągły.

    Ciekawe tylk oco to znaczy - czy wyslanie 1-2 plytek jest zorganizowane i
    ciagle ? Chyba nie. A 5 ? A 10 ? A co jezeli ktos ma 10 wlasnych,
    niepotrzebnych, kupionych kiedys plytek i chce sie ich pozbyc ?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,

  • 4. Data: 2002-06-03 11:39:25
    Od: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>

    Użytkownik l/e/h <l...@...pl.invalid> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
    .
> [...]
    > ciagle ? Chyba nie. A 5 ? A 10 ? A co jezeli ktos ma 10 wlasnych,
    > niepotrzebnych, kupionych kiedys plytek i chce sie ich pozbyc ?

    Tu decydujące znczenie będzie miał charakter okresowy. Jeżeli wysyłasz kilka
    płytek ale w każdym miesiącu, czy w prawie każdym to jest DG. Ale jak
    wyślesz 10 w jednym m-cu a potem koniec to nie.

    pozdr
    WS