  • 1. Data: 2006-06-19 15:50:04
    Temat: księgowość w ifirma.pl a dokumentacja papierowa
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    Właśnie - czy kontrolującym wystarczy jak się zaloguję do www.ifirma.pl i
    wszystko pokaże, czy też muszę trzymać aktualne wydruki? Chodzi przede
    wszystkim o główny dokument, czyli KPiR - bo Faktury itp oczywiście i tak
    będą w realu (większość przynajmniej)

    Piotr

  • 2. Data: 2006-06-19 18:27:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 19 Jun 2006, Piotr Wozniacki wrote:

    > Właśnie - czy kontrolującym wystarczy jak się zaloguję do www.ifirma.pl
    > i wszystko pokaże, czy też muszę trzymać aktualne wydruki?

    Rozporządzenie jest przecież jasne: mają być wydruki.
    Tak czy nie?
    Oczywiście pomijam taki szczegół że nieposiadanie kopii w formie
    wydruków może się smutno skończyć.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-06-19 20:04:38
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

> [...]
    > Tak czy nie?
    > Oczywiście pomijam taki szczegół że nieposiadanie kopii w formie

    Dzięki, Gotfryd - jak zawsze niezawodny:). Z twoich ust nawet przygana nie
    rani!

  • 4. Data: 2006-06-20 14:45:02
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl> wrote in message

    > "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> wrote in message

    > Dzięki, Gotfryd - jak zawsze niezawodny:). Z twoich ust nawet przygana nie
    > rani!

    ale jeszcze zapytam, dla pewności: wystarczą wydruki z i.firma.pl, czy musi
    być klasyczna, papierowa księga?

    Piotr

  • 5. Data: 2006-06-20 15:10:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Jun 2006, Piotr Wozniacki wrote:

    > ale jeszcze zapytam, dla pewności: wystarczą wydruki z i.firma.pl, czy musi
    > być klasyczna, papierowa księga?

    Piotrze, a przezornie spytam: co sądzisz po przeczytaniu zapisów
    z (bodaj 30) paragrafu KPiR? ;)
    Bo nie oglądałem wydruków z i.firma więc nie wiem czy są zgodne
    z "wzorem" :) (IMHO wystarczy zgodność tytułów i numerów kolumn).
    *OD TEGO* zależy czy musi być osobna księga!
    A - i wazelinowanie nie pomoże na konieczność przeczytania
    przepisów ;), łap to rozporządzenie w garść!

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 6. Data: 2006-06-20 15:18:56
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    > Bo nie oglądałem wydruków z i.firma więc nie wiem czy są zgodne
    > z "wzorem" :) (IMHO wystarczy zgodność tytułów i numerów kolumn).

    są:-)

    > A - i wazelinowanie nie pomoże> --

    :-)))

    > pozdrowienia, Gotfryd