  • Data: 2007-02-07 14:09:43
    Temat: kto jest płatnikiem?
    Od: aleksandra <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czołem grupo!

    Jestem w trakcie podpisywania z pewną agencją fotograficzną umowy o
    udzielaniu licencji do publikacji zdjęć.

    W jednym z paragrafów jest taki oto zapis:

    "Licencjodawca jako płatnik dokona potrącenia od kwoty należnego
    honorarium należności publicznoprawnych, przy zastosowaniu
    zryczałtowanych 50% kosztów uzyskania przychodów."

    Ja jestem tym Licencjodawcą nieprowadzącym działalności gospodarczej.
    Wydaje mi się że w tym zdaniu jest literówka i zamiast "Licencjodawca"
    powinno być "Licencjobiorca", bo to agencja jest płatnikiem, nie ja.

    Mam rację?
    Pytam na grupie, ponieważ nie chciałabym się zbłaźnić przed potencjalnym
    przyszłym pracodawcą, w razie gdyby jednak ten zapis był prawidłowy.
    Wolę zbłaźnić się przed Wami ;-)

    pozdrawiam,
    aleksandra