  • Data: 2007-01-16 14:13:28
    Temat: kto płaci podatek przy umowie zleceniu?
    Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Załóżmy, że prowadząc działalność gospodarczą (księga przych. i rozch.)
    płacę co jakiś czas za umowę zlecenie studentowi. Kto w tej sytuacji
    odprowadza podatek od tej kwoty? Jeśli ja, to czy wypełniam jakąś
    deklarację? Oczywiście w przyszłym roku muszę wysłać tej osobie PIT-8, tak?
    I równocześnie taki sam wysyłam do US?

    Dzięki i pozdrawiam
    Barbara