  • 1. Data: 2006-03-20 09:02:55
    Temat: Deklaracja VAT - obcinac czy zaokraglac?
    Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl>

    Witam,
    moj post jest dowodem ze zupelnie pogubilam sie juz w podatkach :-(((
    Ostatnio dopadla mnie watpliwosc czy w deklaracji VAT grosze w podstawie i
    podatku zaokraglac (po nowemu) czy obcinac (po staremu).
    Bardzo prosze POMOCY!!!

    dziekuje, pozdrawiam
    Iwona

  • 2. Data: 2006-03-20 09:03:53
    Temat: Re: Deklaracja VAT - obcinac czy zaokraglac?
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ostatnio dopadla mnie watpliwosc czy w deklaracji VAT grosze w podstawie i
    > podatku zaokraglac (po nowemu) czy obcinac (po staremu).

    zaokrąglać po nowemu

    Magdi

  • 3. Data: 2006-03-20 09:20:06
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Magdi wrote:

    > zaokrąglać po nowemu

    A to sa rozne sposoby zaokraglania? Bo zasialas ziarno watpliwosci, jak
    zaokraglic 2,49 (-> 2,00 jak dla mnie)

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 4. Data: 2006-03-20 09:47:47
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >A to sa rozne sposoby zaokraglania? Bo zasialas ziarno watpliwosci, jak
    >zaokraglic 2,49 (-> 2,00 jak dla mnie)

    a oczywiście że można zaokrąglać różnymi metodami - w górę, w dół, itd.

    Aby rozwiać wszelkie wątpliwości - vat zaokrąglamy matematycznie, czyli
    2,49 -> 2,00 tak jak napisałeś

  • 5. Data: 2006-03-20 10:13:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Magdi wrote:

    > Aby rozwiać wszelkie wątpliwości - vat zaokrąglamy matematycznie, czyli
    > 2,49 -> 2,00 tak jak napisałeś

    Uff ;)

    ________________

  • 6. Data: 2006-03-20 15:06:57
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    Czyli do pełnych PLN w górę?

    --
    morghul

  • 7. Data: 2006-03-20 15:26:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    morghul wrote:

    > Czyli do pełnych PLN w górę?

    0 do 0,499999999..... w dół,
    0,500000000000..... do 1 w górę

  • 8. Data: 2006-03-21 01:19:15
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    > 0 do 0,499999999..... w dół,
    > 0,500000000000..... do 1 w górę

    Ups.. fakt, że przeczytałem posta i stad moje głupie pytanie :)

    --
    morghul