  • 1. Data: 2005-02-10 09:23:22
    Temat: kurs języka czy jest kosztem firmy?
    Od: "Marzena" <m...@i...pl>

    Cześć mam pytanie.
    Czy kurs języka mogę wrzucić w koszty firmy?

    Pozdrawiam
    Marzena

  • 2. Data: 2005-02-11 07:28:08
    Temat: Re: kurs języka czy jest kosztem firmy?
    Od: "italy" <i...@w...pl>

    jesli musisz jezyka uzywac wpracy tak

    jacek

  • 3. Data: 2005-02-12 00:06:05
    Od: "Aleksndra J." <c...@p...onet.pl>

    A jak to bedzie w s.c ? Jak jeden sie uczy to moze w koszty spółki zaliczyc
    kurs?Ciekawy jestem.

  • 4. Data: 2005-02-12 01:18:19
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl>

    > jesli musisz jezyka uzywac wpracy tak

    Podczepiam sie pod pytanie: czy uzasadnienie że muszę korzystać z
    obcojęzycznej literatury fachowej bedzie przekonywające dla faktu
    zaliczenia kosztów kursu językowego w KUP jesdnoosobowej DG??

    --
    Pozdrowienia,
    charlie_partana mailto:c...@p...onet.pl