    From: "Waldemar Szramka" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: limit kilometrowki na jazdy pozamiejskie
    Date: Thu, 20 May 2004 13:42:22 +0100

    Witam,

    mam 2 pytanie:

    1. Mam pracownika na umowe o prace - pelen etat - 850 PLN brutto. Czy za
    kilometrowke za uzywanie wlasnego auta do celow firmowych musze placic
    podatek dochodowy albo ZUS

    2. Czy urzad sie nie przyczepi do tego, ze np wynagrodzenia dostaje na rękę:
    560 PLN a z jazd pozamiejskich dostanie np 4000km x 80gr = 3200 PLN?

    Pracownik rzeczywiscie tyle jezdzi i jesli chodzi o udowodnienie to nie ma z
    tym problemu, tylko czy są jakieś limity na takiego typu przejazdy czy np.
    skarbowy mi moze kazac: - "Kup se pan samochód dla pracownika to bedziesz
    mial nizsze koszty!"

    Dziekuje z gory za pomoc

    Pozdrawiam,

    Waldi