  • 1. Data: 2002-03-21 08:59:26
    Temat: limit ulgi mieszkaniowej 2001 i 2002
    Od: "Janek A." <h...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam pytanie dotyczące ulgi mieszkaniowej. Posłużę się przykładem:
    W 2001 kupiłem mieszkanie. Załóżmy że mieszkanie kosztowało 200 tys zl. 19%
    ulgi na 2001 do 30590zl. Na odliczenia całości nie starcza mi podatku
    (załóżmy że odliczyłem 10 tys). Czy jeżeli w 2002 ulga wzrosłą do 35910zł,
    to przy rozliczaniu PIT-a za rok 2002 będę mógł odliczać sobie w ramach
    noiwej ulgi (wszak zapłata za mieszkanie była większa niż przysługujący
    limit), czy też muszę polegać na limicie z roku 2001.
    pzdr
    Janek