  • 1. Data: 2002-03-21 08:04:49
    Temat: wypłata z rach. biezącego
    Od: "resnal" <s...@w...pl>

    Jak zaksięgować pieniądze które wypłaca sobie (na cele prywatne) z rachunku
    bieżącego firmy właściciel firmy (dzialaność gosp. na pełnej księgowości)?
    A w bilansie jak to wpisać?
    Uznać to jako jakiś fundusz zapasowy?

    R :)

  • 2. Data: 2002-03-21 08:25:16
    Temat: Re: wypłata z rach. biezącego
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Użytkownik "resnal" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rachunku
    > bieżącego firmy właściciel firmy (dzialaność gosp. na pełnej księgowości)?

    Ja bieżąco wypłaty księguje na konto 245-Rozliczenie z właścicielem jako
    wypłata na poczet zysku a na koniec roku pominiejszam 803 kapitał własny.
    Jolka

  • 3. Data: 2002-03-21 11:52:35
    Od: "resnal" <s...@w...pl>

> [...]
    > wypłata na poczet zysku a na koniec roku pominiejszam 803 kapitał własny.
    a co w przypadku gdy na koniec roku wychodzi strata a nie zysk?
    R :)

  • 4. Data: 2002-03-21 13:00:12
    Temat: Re: Re: wypłata z rach. biezącego
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Thu, 21 Mar 2002 12:52:35 +0100, "resnal" <s...@w...pl> wrote:

    >a co w przypadku gdy na koniec roku wychodzi strata a nie zysk?

    To wychodzi większa strata. A poważnie to wydaje mi się, że w obecnym
    bilansie jest pozycja pt. zalicznka na poczet podziału zysku czy jakoś
    tak.

    Sławomir Dąbrowski