  • 1. Data: 2004-09-20 12:56:46
    Temat: lista płac pod openofice - mozna pobrać
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    Witam.
    pod adresem http://www.info-elektron.prv.pl/openoffice/ jest do pobrania
    lista płac pod openoffice. Może komuś się przyda. No i jakby ktoś miał
    jakieś uwagi to bardzo chętnie przeczytam.
    Lista jest na pare osób, ale nie widzę problemu żeby była na mniej lub
    więcej.

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2004-10-02 17:02:01
    Temat: Re: lista płac pod openofice - mozna pobrać
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 20. września 2004 14:56 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane PawełJ:

> [...]
    > jakieś uwagi to bardzo chętnie przeczytam.
    > Lista jest na pare osób, ale nie widzę problemu żeby była na mniej lub

    Wyłączyłeś httpd, bo maszyna na pingi odpowiada, ale na porcie 80 odrzuca :(

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder (numer seryjny #231723)
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2004-10-03 19:46:48
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Wyłączyłeś httpd, bo maszyna na pingi odpowiada, ale na porcie 80 odrzuca
    :(
    Problemy z komputerem.
    za parę dni będzie chodziło znowu. Mam nadzieję

    PawełJ